Skip to main content

Service HP Terpercaya Semua Jenis Merk di kawasan Roxy Jakarta Bergaransi

Minangka utamane, utamane utama aku kanggo apa iku tansah soal harga. Biasane aku nemtokake anggaran kanggo A-B-C lan nyoba sebisa mungkin ora metu saka nilai sing ditetapkan.

Iki ora mung soal barang, nanging uga soal jasa.
Ponsel cerdhas sing siji-sijine saya rusak kemarin, lan pusat layanan resmi menehi garansinya amarga piranti iku rusak kena air, aku ga buru-buru dateng menyang tukang tukang paling cedhak, aku browsing dino-dino, cek kene lan golek panggonan panggonane layanan yang bagus, dan murah!

Nggoleki telusuran nggawa aku menyang kaskus. Agan-agan sing seneng berbagi iku bener gampang urip deh! Thanks kanggo Kaskus. ^^
Dadi, pirang-pirang wong nyambangi layanan smartphone ing ITC Roxy Mas, jenenge Mas Komeng.

Sebenernya aku lumayan pikirin ITC Roxy Mas di jakarta Pusat sana, sebab wilayah jajahan sak iki mung ana ing sekitar Tangerang Selatan & Jakarta Selatan. Sakdurunge, aku seneng ITC Roxy Mas iku sejenis ITC sing gelap, apik, akeh tukang tipu, dll.

Aku munggah Transjakarta saka Lebak Bulus. mudhun ing Halte Grogol. Saka Grogol aku munggah Koridor 3 Transjakarta (Kali Deres - Pasar Baru), mudhun ing Halte Sumber Waras. Dari Halte lagi kudu jalan kaki lagi, tapi ga terlalu jauh.
Sampai di ITC saya terus kaget sendiri. ITC Roxy Mas iku gedhe, cerdas, ceret, akeh restoran sing siap turu, lan ora apik banget. Ya tapi jangan pasang tampang polos juga kali yah, mesti tetep waspada karena kejahatan bisa terjadi di mana aja.

Oh iya, sadurunge aku teka ing ITC, aku wis sawetara kali BBM-an karo Mas Komeng, wong sing apik, sanajan ana-balasnya rada suwe amarga dheweke kerja. Sabar aja. 🙂

Kanca-kancane, goleki langsung, lan nggoleki!

Service HP Terpercaya Semua Jenis Merk di kawasan Roxy Jakarta Bergaransi

 service ada beberapa orang, kalau misalnya perlu ganti komponen dan barangnya tersedia di toko, plus perbaikannya mudah, servicenya bisa ditunggu

Service HP Terpercaya Semua Jenis Merk di kawasan Roxy Jakarta Bergaransi

 langsung tanya yang namanya Mas Komeng yang mana. Orangnya langsung dateng, cek-cek hape, trus bilang bisa ditunggu, tapi bongkar smartphone-nya nunggu antrian.
Dia minta tinggalin nomor handphone buat jaga-jaga dan untuk info biaya service sebelum smartphone-nya dibongkar.

Iya, jadi ga asal dibongkar gitu lho. Dia konfirmasi dulu, tanya kesediaan biaya dulu, baru deh dikerjain. Senang.


Saya tinggalin dua smartphone untuk diperbaiki sekitaran jam 11 siang, selesainya jam 3 sore. Biaya service smartphone saya yang kemasukan air & mati total cuma Rp 50.000 saja, kak. Woh!

Lha saya kaget, masak iya service handphone murah begitu? Eh, tapi dia serius gitu lho, sambil bikinin kuitansi. Padahal nih ya, kemarin di service center (karena garansi batal) mereka minta biaya perbaikannya sekitar Rp 2juta!

Kebayang ga gimana hepinya? Pasti kebayanglah. Itu biayanya bahkan lebih murah dari perkiraan biaya yang Mas Komeng bilang pas BBM-an. Waktu itu dia bilang biayanya sekitar Rp 100-150ribu. 😀 *smile ear to ear*

Punya smartphone yang perlu service juga?
Saya rekomen ke tokonya Mas Komeng, deh. Jangan lupa pas service kasi info kalau tante-tante & om-om

COM’ STARS

Komeng : 021-71234456 / 0812-8854556
ITC Roxy Mas Lt. 1, No 138C.
Jl K. H. Hasyim Ashari, Jakarta Pusat, 10150.
Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar
Tutup Komentar
-->